Het is momenteel 06 Sep 2010, 18:12 Uitgebreid zoeken

VAK 410 9 maanden 'leeg' ?

Plaats hier je verhalen over wat je allemaal meegemaakt hebt tijdens het bezoeken van een wedstrijd. Ook voor andere Ajax-gerelateerde verhalen. Tevens andere supporterskwesties.

VAK 410 9 maanden 'leeg' ?

Berichtdoor Spoon » 04 Jan 2010, 16:46

Ik weet niet of hier forumleden zijn die ook op vak 410 staan maar sinds de uitwedstrijd tegen FC Utrecht zijn er 26 stadionverboden gegeven, vak 410 protesteerd hier fel tegen. Dit was vooral tegen NEC te zien en later tegen Anderlecht. Heeft iemand enig idee of dit net zolang gaat duren zoals de lengte van de stadionverboden ? De sfeer was de laatste duels erg matig en ik heb geen zin in die aparte sfeer naar de wedstrijden te kijken. Op 410 zelf heerste aan de ene kant respect richting de geschorste supporters en vele andere wilde weer juist wel Ajax aanmoedige.
Spoon
Jeugdspeler

Re: VAK 410 9 maanden 'leeg' ?

Berichtdoor m » 13 Jan 2010, 19:52

Sorry, zag je topic niet eerder.
Ik sta niet op 410, ik sta er schuin onder. Ken wel menen op 410, alleen degenen die ik ken en die je vraag zouden kunnen beantwoorden zie ik de komende maanden niet bij Ajax denk ik.
Ik geloof niet dat 410 de hele periode leeg zal zijn.. zou een beetje tegen hun streven om vooral Ajax te steunen in gaan. Ik weet de details niet van het utrecht-uit verhaal.. voor en na de wedstrijd tegen nek had ik geen tijd voor een drankje voor of achteraf.. en bij anderlecht heb ik niemand gesproken. We zullen het merken tegen nek en tegen az... ik denk dat de boodschap duidelijk is geweest.. het zal niet zo zien dat 410 bepaalt wie er wel of geen SV krijgen.. ook al zijn het de dragende mannen van het vak. Mijn menng over de sv's is niet van belang, ik ken de details niet.. mijn mening over het protest is hier niet van belang.. ook omdat ik de details niet ken en omdat ik discussies op internet niet alleen zinloos, maar vooral ook schadelijk vind voor de onderlinge relaties tussen supportersgroepen(is gebleken op AN).. je staat op 410 begrijp ik? Spreek mensen aan en vraag het daar.. internet is niet het juiste platform voor informatie en ik geloof niet dat er hier menen zitten die het antwoord voor je hebben. (hooguit 410 forum)
Gebruikers-avatar
m
Sterspeler

Berichtdoor Spoon » 14 Jan 2010, 14:42

Op 410 forum word er al helemaal niet over gesproken, maar ik vroeg me dus ook af of alleen de dragende jongens een sv hadden aangezien hun ontbraken tegen Anderlecht en NEC. Protest acties zijn geslaagd en misschien was het daarom wel zo bedoeld en zal het in het nieuwe jaar anders zijn. Ik wacht ff af en zal tegen AZ of NEC het een en ander vragen.
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor Spoon » 14 Jan 2010, 21:56

VAK 410.nl
De twee laatste thuiswedstrijden was de support vanaf VAK410 nergens te bekennen. Reden hiervoor zijn de 26 gevallen stadionverboden naar aanleiding van Utrecht-uit. Achter de schermen zijn we hier nog druk mee bezig.

VAK410 zal in dit nieuwe jaar het initiatief weer oppakken om de support terug te laten komen. De kleuren, de zang en de support komt terug. Gezamenlijk met de jongens op het veld zullen wij die belangrijke punten weer pakken!

Goed nieuws, statement is gemaakt denk ik.
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor Fiona » 26 Jan 2010, 17:22

Spoon schreef:Ik weet niet of hier forumleden zijn die ook op vak 410 staan maar sinds de uitwedstrijd tegen FC Utrecht zijn er 26 stadionverboden gegeven, vak 410 protesteerd hier fel tegen. Dit was vooral tegen NEC te zien en later tegen Anderlecht. Heeft iemand enig idee of dit net zolang gaat duren zoals de lengte van de stadionverboden ? De sfeer was de laatste duels erg matig en ik heb geen zin in die aparte sfeer naar de wedstrijden te kijken. Op 410 zelf heerste aan de ene kant respect richting de geschorste supporters en vele andere wilde weer juist wel Ajax aanmoedige.

Ik zit in vak 413 ik weet zelf niet wat er precies aan de hand is maar.. denk dat het handig is om supporters uit vak 410 te vragen wat er nou echt gaande is. hoewel ik niet veel mensen ken uit vak 410 ik weet wel dat m'n vriendin in vak 410 heeft gezeten maar die weet daar ook geen andwoord op.!
Gebruikers-avatar
Fiona
Toeschouwer

Berichtdoor Spoon » 26 Jan 2010, 17:59

Het is opgelost... De gene die een stadionverbod hebben blijven voorlopig nog buiten het stadion maar de ondersteuning is weer ingezet. Tegen NEC en Anderlecht waren die er uit protest niet.
Spoon
Jeugdspeler

Terug naar Supporterszaken