Koevermans heeft mij allang overtuigt van zijn tekortkomingen. Toivonen oogt koel ( voordeel voor een spits ) maar traag ( nadeel voor een voetballer ).
psv speelt voorin met Koevermans en Toivonen. Amrabat is wel aanvaller, maar flankspeler. Andere spelers kunen uiteraard in de spits opgesteld worden, maar zij geschikter als komende spelers. De psv spitsen zijn geen van beiden spelers die ooit voor een grote club zullen spelen, maar ja, remember Nanninga? Als de rest van het team maar goed is.
Dat is het ook, Bakkal, die Hongaar en Affelay zijn de echte kampioensmakers bij psv. Nu denkt iedereen, in de waan van de dag, dat psv wel even kampioen word - maar nagenoeg hetzelfde psv kon vorig jaar niet omgaan met de trainer en zakte hopeloos door het ijs. Als een man als Stevens die groep uit het lood krijgt, wat kan een Ajax dat vrijwel alles wint daar dan wel niet aanrichten aan psychische schade?
Gaat iedereen daar net iets minder spelen, dan zitten ze zo weer op ht nivo van vorig seisoen. Het lijkt een groot verschil, maar het is een klein verschil. Zij missen namelijk spelers als Suarez en inmiddels ook De Zeeuw en Pantalic die de boel in een enkel moment helemaal op zijn kop kunnen zetten, psv is te constant.
Een iets lager nivo bij de sleutelspelers, en het hele kaartenhuis stort daar in elkaar - ik verheug me op NAC - psv
Wij kunnen dit jaar alleen nog maar meevallen, psv kan alleen nog maar tegenvallen - de druk ligt bij hun.