Het is momenteel 09 Sep 2010, 12:13 Uitgebreid zoeken
NinjaKai schreef:the real one schreef:Waarom klopt het niet helemaal wat ik zeg??
Er van uitgaande dat Ajax wint van PSV, is de achterstand op Twente dus 3, 4 of 6... (waarbij de kans op 6 voor mij het meest reëel is) Dan heb je dus nog niets, maar dan ook echt helemaal niets, zelf in de hand...
Wat niet klopt is je getal 3. Op het moment dat twente verlies van ado en Ajax wint van psv, dan heeft Ajax het volledig zelf in de hand of ze op de tweede plek komen. Dus dan heb je het behalen van voorronde cl daadwerkelijk gewoon zelf in de hand.
Dit komt doordat psv en twente het weekend erop tegen elkaar spelen, en dat dus minimaal voor een van beide ploegen verliespunten betekend. Verliest twente dan gaat Ajax over twente heen bij winst, verliest psv dan gaan we daar over heen bij gelijkspel, spelen ze gelijk dan gaat Ajax over psv heen bij winst.
Je zin zou dus moeten zijn, er van uitgaande dat Ajax wint van psv en de achterstand op twente 4 of 6 punten is.... Dan heb je helemaal niets zelf in de hand.
Maverick schreef: We hebben dit jaar vooralsnog een leuke competitie.
De opmerking dat Twente meer lastige uitwedstrijden heeft gewonnen dan verloren vind ik erg scherp aan de wind varen. Het is maar net wat je er van wil maken, maar Heerenveen en Heracles allebij als lastige uitwedstrijd zien vind ik op gespannen voet staan met de uitslagen in dit jaar.
Terug naar Nationaal clubvoetbal
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten