Het is momenteel 09 Sep 2010, 12:21 Uitgebreid zoeken

Oranje: Het Tenue

Hier kun je alles kwijt over nationale teams. Clubvoetbal hoort hier dus niet thuis. Van Oranje tot Vanuatu!

Re: Oranje: Het Tenue

Berichtdoor the real one » 16 Nov 2007, 17:25

De bijnaam van ons nationale team is toch niet voor niets [color=#FF8040tn47s][utn47s][itn47s][btn47s]ORANJE!!![/btn47s][/itn47s][/utn47s][/colortn47s]
Gebruikers-avatar
the real one
Directeur

Berichtdoor SneijderFanForever » 16 Nov 2007, 17:49

[quote="the real one"jnzmw]De bijnaam van ons nationale team is toch niet voor niets [color=#FF8040jnzmw][ujnzmw][ijnzmw][bjnzmw]ORANJE!!![/bjnzmw][/ijnzmw][/ujnzmw][/colorjnzmw][/quotejnzmw]

Maar goed, dit is het uitshirt he? Die mag van mij zelfs goud zijn. als het thuis tenue maar vol met Oranje zit ;)!
Gebruikers-avatar
SneijderFanForever
Moderator

Berichtdoor the real one » 17 Nov 2007, 12:46

[quote="SneijderFanForever"phuui][quote="the real one"phuui]De bijnaam van ons nationale team is toch niet voor niets [color=#FF8040phuui][uphuui][iphuui][bphuui]ORANJE!!![/bphuui][/iphuui][/uphuui][/colorphuui][/quotephuui]

Maar goed, dit is het uitshirt he? Die mag van mij zelfs goud zijn. als het thuis tenue maar vol met Oranje zit ;)![/quotephuui]

Uit shirt kan toch ook best oranje zijn? :? :)
Gebruikers-avatar
the real one
Directeur

Berichtdoor SneijderFanForever » 17 Nov 2007, 14:01

Nee dat kan niet, lijkt mij. Dan kan je net zo goed in uitwedstrijden je thuisshirt aantrekken :what?:
Gebruikers-avatar
SneijderFanForever
Moderator

Berichtdoor joodkevin » 17 Nov 2007, 18:08

[quote="SneijderFanForever"aa47g]Nee dat kan niet, lijkt mij. Dan kan je net zo goed in uitwedstrijden je thuisshirt aantrekken :what?:[/quoteaa47g]

Gebeurt toch ook vaak genoeg? Uitshirt wordt toch alleen gebruikt, als het thuisshirt van de clubs teveel op elkaar lijken??
Gebruikers-avatar
joodkevin
Sterspeler

Berichtdoor SneijderFanForever » 17 Nov 2007, 18:12

Daarom juist! Dan kies je maar voor 1 kleur. Neem dan geen uitshirt als je weet dat je die niet nodig hebt, want als je hem wél nodig hebt, komt je op dezelfde kleur uit. Dus een oranje uitshirt lijkt mij totaal zinloos, een uitshirt moet altijd van andere kleuren zijn, anders heeft het inderdaad totaal geen zin ;)!
Gebruikers-avatar
SneijderFanForever
Moderator

Berichtdoor joodkevin » 11 Feb 2010, 13:32

Oranje kiest voor zwart in Afrika
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het Nederlands elftal keert voor het WK 2010 terug naar de kleur zwart naast het traditionele oranje. Niet alleen het shirt heeft zwarte accenten, maar ook de broek wordt zwart. Oranje speelde voor het laatst met een zwarte broek tijdens EURO 2000 in eigen land en in de twee jaren daarna. Op het shirt loopt verder van de oksel tot de taille een dunne witte rand. Op de mouw staat tijdens de WK-eindronde het WK-logo. Het shirt wordt gecombineerd met oranje kousen met een smalle zwarte baan bij de rand. Net als eerder het uittenue voor het WK en de komende twee jaar is nu dus ook het nieuwe thuisshirt van Oranje uitgelekt.

Het is voor kledingsponsor Nike van de KNVB nog bijna onmogelijk om het shirt geheim te houden tot de presentatiedatum in het voorjaar. Allereerst omdat het sportmerk het nieuwe shirt op 13 november 2009 heeft gedeponeerd in het register van het Benelux Merkenbureau. Daarnaast ontwikkelt EA Sports voor de FIFA de game '2010 FIFA World Cup South Africa', die op 29 april van dit jaar gelanceerd wordt. De ontwerpers maken daarbij gebruik van de officiële wedstrijdshirts van de WK-deelnemers. Afbeelding
Gebruikers-avatar
joodkevin
Sterspeler

Berichtdoor Spoon » 11 Feb 2010, 21:17

Ik heb laatst Ivoorkust zien spelen en zo op het eerste oog lijkt het wel dezelfde kleur oranje. Voor een uitshirt zou ik al snel een wit tenue kiezen of zwart.
Spoon
Jeugdspeler

Vorige

Terug naar Internationaal voetbal