Het is momenteel 04 Sep 2010, 22:51 Uitgebreid zoeken

Mobiele telefoon

Windows weer eens gecrasht? Even patsen met je nieuwe mobiele telefoon? Hier mag dat; alles wat met electronica te maken heeft komt hier aan bod! Ook voor alles op internet gebied.

Re: Mobiele telefoon

Berichtdoor XJanX » 27 Jan 2010, 14:50

De HTC HD2 spreekt mij opzich ook wel aan. Ziet er goed uit en een groot scherm dat vind ik altijd wel prettig..

Wat zijn verdere pluspunten van dezen HTC HD2?
Gebruikers-avatar
XJanX
Moderator

Berichtdoor SneijderFanForever » 30 Jan 2010, 13:47

Tja voordelen van HTC HD 2, zo even uit mijn hoofd:

- capacative touchscreen (net als iphone, zoomen met twee vingers etc)
- groot display, 4.3 inch!
- 1ghz processor :shock:
- meer RAM/ROM geheugen dan elke andere HTC telefoon
- 3.5 mm stereo audio jack
- 5 mp camera

Ten opzichte van de Diamond zijn er dus nogal wat verbeteringen.

Vanaf mei kan ik ongeveer op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik zit zelf te denken om over te stappen op een blackberry telefoon. De bold 9700 lijkt mij erg goed. Mijn vader heeft een blackberry en nog wat vrienden hebben ook een blackberry. Wanneer ik die in handen heb en er even mee "speel" raak ik toch steeds meer geneigd om een keer naar een blackberry over te stappen. Ik kan een goed toestel voor smsen en emailen wel gebruiken. Een blackberry is daar volledig op gemaakt....
Gebruikers-avatar
SneijderFanForever
Moderator

Berichtdoor XJanX » 12 Feb 2010, 12:31

Je kunt je abonnement 4 maand voordat het afloopt verlengen en dan ook al een nieuwe telefoon uitzoeken Leon. Ik dacht dat jij gelijk met mij een abonnement had afgesloten?

Ik heb even gebeld met HI over een nieuwe telefoon en de HTC HD2 is toch wel een stuk voordeliger dan eenzelfde abonnement met een blackberry. Scheelt gewoon grofweg 10 euro per maand.. Want het online gebeuren van Blackberry is vele malen duurder namelijk eerste jaar 7,50€ en 2e jaar €17,50 en bij een HTC HD2 is dit €2,95 eerste jaar en 2e jaar €9,95.

Volgens mij waren ze ook aardig enthousiast over de HTC HD2.
Gebruikers-avatar
XJanX
Moderator

Berichtdoor ssvoogel » 12 Feb 2010, 12:35

Ik ben verkocht. Ik ga zeker voor de HTC HD2. In april/mei kijk ik het even aan (Misschien is er dan weer een nieuwe HTC) maar de HTC HD2 is fantastisch!
Gebruikers-avatar
ssvoogel
Moderator

Berichtdoor XJanX » 12 Feb 2010, 13:19

De HTC Smart komt eraan maar die is een stuk minder dan de HTC HD2. Ook voor een andere doelgroep denk ik want hij is ook een stuk goedkoper. Ik denk dat ik hem dit weekend of na het weekend ga bestellen want vind hem erg gaaf en ik denk een mooie opvolger op de HTC Touch Diamond.
Gebruikers-avatar
XJanX
Moderator

Berichtdoor SneijderFanForever » 13 Feb 2010, 12:39

Volgens de geruchten komen er in de komende periode tot aan de zomer zeker nog een paar toptoestellen aan:

HTC Bravo (1ghz processer, zelfde als HD2 maar dan met android)
HTC Legend (opvolger van de Hero, betere specs)

En nog wat interessante toestellen:

http://www.slashgear.com/htc-2010-roadm ... d-0765239/

Daar zijn vele plaatjes over aankomende toestellen.

@ Jan. Klopt dat we tegelijkertijd de Diamond hebben besteld. Ik heb echter in mei toen besteld, terwijl ik nog een contract had tot en met augustus ergens (dus 3 maand van tevoren). Daarom kan ik pas weer in mei gaan uitzoeken!

Ik denk dat er in mei dus wel wat nieuwers op de markt zal zijn dan de HD2.

Zit alleen erg in dubio: iphone proberen? blackberry proberen? of toch bij HTC blijven. Lastig ;)
Gebruikers-avatar
SneijderFanForever
Moderator

Berichtdoor ssvoogel » 13 Feb 2010, 13:26

Ik zou niet voor de iPhone gaan. Het is een prachtig ding, toegegeven, maar er blijven beperkingen aan zitten. Je bent en blijft erg afhankelijk van de Apple iStore en daar houd ik niet zo van.

Ik wacht de komende maanden nog even af maar in mei ga ik voor een nieuw toestel en dan denk ik dat ik zeker voor een HTC ga. iPhone valt af voor mij. Blackberry heb ik nog niet over nagedacht
Gebruikers-avatar
ssvoogel
Moderator

Berichtdoor SneijderFanForever » 13 Feb 2010, 19:16

Ik moet ook zeggen dat Iphone niet echt op 1 staat, denk zelfs op 3 (na HTC of BB)

Zit echter vooral met 1 vraag: wil ik een echt toetsenbord of volledig touchscreen?

Ik zit steeds meer te denken om een BB te nemen, typen op een touchscreen blijft toch irritant soms.
Bijvoorbeeld HTC Touch Pro 2 heeft echt een geweldig toetsenbord! Die van BB schijnen ook erg fijn te zijn.

Ik zal in mei eens beslissen: HTC high-end toestel met touchscreen en alles erop en eraan. Of op de zakelijke en fijne Blackberry?
Gebruikers-avatar
SneijderFanForever
Moderator

Berichtdoor AJAXfanAPELDOORN » 13 Feb 2010, 20:09

Wanneer mogen we weer een nieuwe abbo nemen? Ik had volgens mij een maandje na SFF (?)
Gebruikers-avatar
AJAXfanAPELDOORN
Directeur

Berichtdoor m » 13 Feb 2010, 20:24

m schreef:Over een weekje of 2 krijg ik de diamond2 binnen, ben benieuwd

Contract van 18 mnd.. daar 4 maanden vanaf halen.. dus denk dat ik rond de kerst weer met een nieuwe telefoon loop.
Wie dan leeft wie dan zorgt (met de kennis van nu zou het een HD2 worden, maar ik hoop dat er dan wel een HD3 is (hoewel die waarschijnlijk een week nadat ik een nieuwe tel heb gekozen uit komt :hypocrite: ))
Gebruikers-avatar
m
Sterspeler

VorigeVolgende

Terug naar Technische of electronische hulpmiddelen