Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest een goede Music Player te zoeken voor mijn HTC Desire. Verschillende apps heb ik gedownload, geinstalleerd en ook weer verwijderd. Totdat mijn oog viel op MixZing Music Player.
Deze app is echt fantastisch. Hier de punten:
- Mood Player: Speel een nummer af en Mixzing zoekt nummers op de HTC in hetzelfde genre zodat je muziek hoort waar je dat moment voor in de stemming bent
- Home-screen Widget: De Widget heeft de optie album art te tonen tijdens het afspelen i.p.v. een grauwe grijze achtergrond
- Album Art word automatisch gedownload
- Aanbevelingen: De applicatie geeft aan welke bands je mogelijk interesseren aan de hand van de muziek die je afspeelt. Dit kennen we van last.fm
- Informatie van artiesten worden opgehaald tijdens het luisteren. Een korte biografie is zo gevonden door deze geweldige applicatie
- Genre en video browsing: Blader door je bestanden heen, ook video-bestanden
Kortom, voor de muziekfreak met een Android toestel is dit een geweldige app! De freeware versie heeft wat reclame in beeld die overigens wel weggeklikt kan worden. De pro versie kost 7 dollar maar is, mijns inziens, niet noodzakelijk.

Voor de barcode verwijs ik jullie weer naar de openingspost waar alle apps staan