DJ Paul Estak might be a XXXXX XX XXXXX XXXXXXX, he knows how to make a song. For the ones that are smart enough to stay away from hooliganism there at least is the sensation of looking at it
In the song the right vibes are there also - if this clip finnaly changes you into a hooligan, giving me a pint one day is the right way to say thank you
Laatst gewijzigd door Maverick op 24 Jan 2010, 16:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
paul elstak is een k*kkerl*k, jij zelf hebt ooit een soort protest aangetekend tegen banners van 'hooligan kleding'.. dus ik zie niet zo goed waarom een 'hooligan plaat' welke je nooit op Ajax evenementen zult horen, ik ben trouwens ook benieuwd van welke 'Ajax site' je deze tekst gehaald hebt. paul e. loopt in Amsterdam altijd het risico om de zaal uit geslagen te worden wanneer hij er zou draaien
Ik zie in ieder geval dit forum niet als een promotieplaats voor k*kkerl*kken hardcore plaatjes en al helemaal niet in een eigen topic, er is al een 'waar luister je nu naar' topic, daar zou deze bagger dan ook beter passen, hoewel ik ook dat als vervuiling zou zien
Als het om de beelden gaat: kijk gewoon het origineel, the football factory, vermakelijke film
Paul Elstak speelt neem ik aan nooit in Amsterdam, dat zou erg erg dom van hem zijn.
De tekst in post 1 heb ik geschreven. Ik snap de gevoeligheden, maar dit is een forum en meningen kunnen botsen.
Dat over die banner, da's lang geleden M, en deze clip is artistiek verantwoord. Ik ga clips niet slecht vinden alleen maar omdat ze door een randdebiel zijn gemaakt. Op die manier kan ik drie kwart van mijn cd's weggooien. Er is in rotterdam veel goede House gemaakt ( in amsterdam nog beter uiteraard ). Hier was het vloeiender, daar harder. Voor mij is muziek muziek, en is voetbal voetbal.
Ik heb een paar jaar terug een ( een, niet één van de ) top hoolies van de periode dat er bijvoorbeeld een kleine gebeurtenis in Gent of zo was, rond Brugge - Ajax als leidingevende gehad. En nu snap ik prima wat hooligan zijn aantrekkelijk maakt. Het is mijn ding niet, maar het is wel een leven. De verhalen waren fantastisch.
Verder sluit ik me aan bij de woorden die de dame met baby de hooligans toevoegt.
Deze bijdrage is een eenmalig iets - ik vnd het samen zingen van die hoolies prachtig en het commentaar van de vrouw met baby facinerend. Verder word het gevoel dat hoolies hebben volgens de filmmaker mooi over gebracht.
Ik zie ook wel in dat je niet te vaak over hooliganisme moet posten.
Deze dan maar om de zure smaak weer weg te krijgen
Verder neem ik aan dat de mods en slotje bij de hand houden.
Hoe heet de film?
Laatst gewijzigd door Maverick op 24 Jan 2010, 16:46, in totaal 2 keer gewijzigd.
Of je het een goede plaat vindt gaat het mij niet om. Maarrr paul e. is de dj die in de jaren 80 op de befaamde houseboat naar Amsterdam kwam varen, hij is een van de dj´s die voetbal en muziek niet kan scheiden en schurkt voortdurend tegen de harde kern van 010 aan. Dáárom vind ik dat dit een promotie is voor hooliganisme (ondanks dat de maker van het filmpje er een boodschap in geplakt heeft) We promotern hier volgens mij geen hoolganisme van Ajax, maar deze plaat (vanwege de man die het gemaakt heeft) promoot wel k*kker*kken hooiiganisme.. daarom zeg ik niets over je smaak en beoordeel ik je er niet op dat je de plaat goed vindt, dat is je goed recht. Maar op dit forum hoort het (in mijn ogen) absoluut niet thuis. Ja, er is goede 010 hardcore, maar de meeste bekende dj's daar bemoeien zich niet met voetbal, paul e. wel
En artistiek verantwoord? Ook die discussie wil ik aangaan met je... ik vind het jatwerk, redelijk in elkaar geknipt met een soort windows moviemaker, maar niets bijzonders. Nogmaals, de beelden zijn gevechten uit een film (de film kan ik wel aanraden).. de film en de muziek zijn niet door de maker van het filmpje op yt gemaakt.. dus artistiek vind ik het nou ook niet bepaald een mona lisa.. maar dat is nog tot daar aan toe. k*kkerl*kken hooligan muziek hoort naar mijn mening niet op een Ajax forum.. ten minste niet op een Ajax forum waar ik met plezier post.
Eigenlijk hoop ik op een slotje, niet omdat het van jou af komt, mav, maar vanwege de herkomst en de maker van deze plaat.. en het volk waar zijn fanclub uit bestaat.
De film heet the football factory, met oa die jongen die voor de bbc (later discovery) de 'real footballfactory' docu's heeft gepresenteerd
Van die Houseboat weet ik niets. Ik weet niet alles. ILater meer. MAW ik kan je later laten weten of ik de post ook gemaakt als als ik alles of meer had geweten.