the real one schreef:Wilders heeft niks tegen mensen die geloven in het islam,
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Jawel!
En dat is precies het hele punt, iedereen roept dat wilders iets heeft tegen buitenlanders, maar dat is niet waar, hij heeft hele grote problemen met de islam. Deels terecht, deels onterecht.
Maar wilders is een gevolg en geen oorzaak, dat lijken erg veel mensen te vergeten. Laat ik beginnen met ik stem geen pvv (beter gezegd ik stem waarschijnlijk dit jaar niet, tenzij er erg veel veranderdt). Waar nu de gehele politiek over elkaar heen rolt, met nee ik wil niet met hem samenwerken vs wij sluiten geen democratische partijen uit, kunnen ze veel beter gaan uitzoeken, waarom wilders in zo'n rap tempo aan het groeien is. Er zijn gerust voldoende mensen die op hem stemmen omdat ze klaar zijn met de islam (deels uit onweten en deels doordat er erg vaak de verkeerde moslims erg veel aandacht krijgen), maar daar staat tegen over dat er ook erg veel mensen op hem stemmen die helemaal klaar zijn met de gevestigde orde. En dat kan ik heel goed begrijpen. En ze kunnen beter eens daar over na gaan denken.