Het is momenteel 09 Sep 2010, 12:27 Uitgebreid zoeken

Verkiezingen

Voor al de serieuzere onderwerpen die niets met voetbal te maken hebben.

Re: Verkiezingen

Berichtdoor Ajax-4-ever » 04 Mrt 2010, 16:47

Wilders heeft neem ik aan in zijn programma nog andere punten dan alleen de islamisering? Wellicht wordt het tijd dat de overige lijsttrekkers hem daar eens op aanpakken. Het enige waar ze hem op aanvallen is op zijn ideeen ten opzichte van de islam. Laat hij nu juist op dát punt, hoe ziek het ook is, bijna al zijn kiezers halen.
Gebruikers-avatar
Ajax-4-ever
Basisspeler

Berichtdoor NinjaKai » 04 Mrt 2010, 18:11

the real one schreef:
Wilders heeft niks tegen mensen die geloven in het islam,

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Jawel!

En dat is precies het hele punt, iedereen roept dat wilders iets heeft tegen buitenlanders, maar dat is niet waar, hij heeft hele grote problemen met de islam. Deels terecht, deels onterecht.

Maar wilders is een gevolg en geen oorzaak, dat lijken erg veel mensen te vergeten. Laat ik beginnen met ik stem geen pvv (beter gezegd ik stem waarschijnlijk dit jaar niet, tenzij er erg veel veranderdt). Waar nu de gehele politiek over elkaar heen rolt, met nee ik wil niet met hem samenwerken vs wij sluiten geen democratische partijen uit, kunnen ze veel beter gaan uitzoeken, waarom wilders in zo'n rap tempo aan het groeien is. Er zijn gerust voldoende mensen die op hem stemmen omdat ze klaar zijn met de islam (deels uit onweten en deels doordat er erg vaak de verkeerde moslims erg veel aandacht krijgen), maar daar staat tegen over dat er ook erg veel mensen op hem stemmen die helemaal klaar zijn met de gevestigde orde. En dat kan ik heel goed begrijpen. En ze kunnen beter eens daar over na gaan denken.
Gebruikers-avatar
NinjaKai
Sterspeler

Berichtdoor ajaxrotterdam » 04 Mrt 2010, 18:33

Jullie moeten deze filmpjes maar eens kijken.
Deze figuren zitten nu al...bij gebrek aan beter...in de 2 kamer voor de PVV:
http://www.youtube.com/user/samerspace
:lol:
ajaxrotterdam
Rotatiespeler

Berichtdoor muldertje » 07 Mrt 2010, 18:00

ajaxrotterdam schreef:Jullie moeten deze filmpjes maar eens kijken.
Deze figuren zitten nu al...bij gebrek aan beter...in de 2 kamer voor de PVV:
http://www.youtube.com/user/samerspace
:lol:

Haha :lol: Wat een beschamende vertoningen. Die Richard de Mos, die komt net van zijn trekker afgestapt om even iets voor te lezen. Ik mag hopen dat PVV-stemmers die dit zien, tot in keer komen. Zulke schertsfiguren zullen maar invloed gaan krijgen bij het besturen van ons land, brrrr
Gebruikers-avatar
muldertje
Sterspeler

Vorige

Terug naar De bestuurskamer