Het is momenteel 09 Sep 2010, 12:14 Uitgebreid zoeken

Benito Raman

Plaats hier de geruchten over de mogelijk nieuwe aanvallers van Ajax

Benito Raman

Berichtdoor joodkevin » 19 Mrt 2010, 14:31

Gebruikers-avatar
joodkevin
Sterspeler

Re: Benito Raman

Berichtdoor NinjaKai » 19 Mrt 2010, 15:26

Ja ik had het gezien, ik hoop dat het een speler is die we alleen in de gaten houden. Want het zou erg hypocriet zijn om te klagen over engelse ploegen en dan nagenoeg hetzelde te gaan doen.
Gebruikers-avatar
NinjaKai
Sterspeler

Berichtdoor Martijn_Cruijff » 19 Mrt 2010, 16:48

Tja... dat kun je nu wel zeggen. Maar hoe denk je hoe Alderweireld, Vertonghen en Eriksen in Amsterdam zijn beland? Deze jongen is 15. Dan moet je die toch een opleiding kunnen aanbieden?
Gebruikers-avatar
Martijn_Cruijff
Basisspeler

Berichtdoor NinjaKai » 19 Mrt 2010, 19:50

Martijn_Cruijff schreef:Tja... dat kun je nu wel zeggen. Maar hoe denk je hoe Alderweireld, Vertonghen en Eriksen in Amsterdam zijn beland? Deze jongen is 15. Dan moet je die toch een opleiding kunnen aanbieden?

Volgens mij waren eriksen en vertonghen toch net ff wat ouder, en daarnaast wilt het niet zeggen dat ik het eens ben met de manier waarop die zijn binnen gekomen.

Daarom hoop ik dat het gewoon scouten en volgens is, en op een respectabele leeftijd aantrekken, anders kunnen we wel blijven zeiken op het buitenland, maar doen we in de tussentijd precies hetzelfde.
Gebruikers-avatar
NinjaKai
Sterspeler

Berichtdoor Langevent » 21 Mrt 2010, 11:30

NinjaKai schreef:
Martijn_Cruijff schreef:Tja... dat kun je nu wel zeggen. Maar hoe denk je hoe Alderweireld, Vertonghen en Eriksen in Amsterdam zijn beland? Deze jongen is 15. Dan moet je die toch een opleiding kunnen aanbieden?

Volgens mij waren eriksen en vertonghen toch net ff wat ouder, en daarnaast wilt het niet zeggen dat ik het eens ben met de manier waarop die zijn binnen gekomen.

Daarom hoop ik dat het gewoon scouten en volgens is, en op een respectabele leeftijd aantrekken, anders kunnen we wel blijven zeiken op het buitenland, maar doen we in de tussentijd precies hetzelfde.

ik snap niet dat je je er druk om maakt..
wil je zeggen dat als wij stoppen met spelers op hun 15e weghalen andere clubs daar ook mee zullen stoppen?
een 15 jarig talent is altijd welkom.. helemaal als spits, want momenteel hebben we geen hunter rondlopen,

Suk heb ik nog niks van gezien, leuk dat ie in jong Ajax scoort, maar dat doet Sulejmani als vleugel ook, en moeten we daar tevreden over zijn?
Castillion heeft ook nog niet veel laten zien, zal vast potentie hebben.
Pantelic mag wat mij betreft weg aant eind van het seizoen, voor de helft van zijn loon heb je een minstens zo goede spits als hem die een stuk wendbaarder is en minder statisch. gewoon goed zoeken.

owja, we hebben die Leprechaum uit Argentinie ook nog, strik eromheen en dumpen.

nu ik zo die spelers aan het afschrijven ben lijkt het me wel interessant om eens te kijken welke contractspelers weg mogen bij Ajax.. ik ga me topic weer bijwerken.

met het oog op de toekomst kan Ajax hem best binnen halen.. je kan hem nog zo 4 jaar in de jeugd laten spelen voordat je hem laat debuteren.. dus bring it on!
Gebruikers-avatar
Langevent
Basisspeler

Terug naar Geruchten aanvallers