Het is momenteel 06 Sep 2010, 17:41 Uitgebreid zoeken

Daniel de Ridder

Nieuws omtrent ex-Acieden? Bespreek het hier

Daniel de Ridder

Berichtdoor DannyIsDeMan » 21 Jan 2010, 11:36

De Ridder verruilt per direct Engeland voor Israël
21/01/2010 09:31

Hapoel Tel Aviv biedt Daniël de Ridder de kansen die hem bij Wigan Athletic niet waren gegund. De oud-Ajacied verhuist per direct naar de Israëlische club.

Hapoel Tel Aviv benaderde de 25-jarige De Ridder afgelopen week. Aan een onderhoud met trainer Eli Gutman hield de oud-Ajacied een goed gevoel over. Vooral het vooruitzicht een basisspeler te worden sprak hem aan. Voor Wigan Athletic kwam De Ridder dit seizoen niet binnen de lijnen.

'Dit is geen misselijke club', bestreed De Ridder zaterdag de vooroordelen over zijn nieuwe club. Hapoel maakt zich op voor een vervolg in de Europa League. In de knock-outronde wacht Rubin Kazan als tegenstander.

Hapoel Tel Aviv neemt De Ridder voor de rest van het seizoen op huurbasis over van Wigan Athletic. De Israëlische club, die in eigen land tweede staat, heeft daarbij een optie tot koop afgedwongen. Naast De Ridder verzekerde Hapoel Tel Aviv zich van de diensten van de Boliviaanse verdediger Miguel Huios.

Bron: VI.nl
DannyIsDeMan
Basisspeler

Re: Daniel de Ridder

Berichtdoor Dennes CBS » 21 Jan 2010, 11:47

We kunnen toch wel stellen dat hij niet echt geslaagd is buiten de landsgrenzen...
Dennes CBS
Rotatiespeler

Berichtdoor DannyIsDeMan » 21 Jan 2010, 14:08

Dennes CBS schreef:We kunnen toch wel stellen dat hij niet echt geslaagd is buiten de landsgrenzen...

ik vind het nog steeds zonde dat hij niet meer bij ons speelt
DannyIsDeMan
Basisspeler

Berichtdoor Langevent » 21 Jan 2010, 15:15

DannyIsDeMan schreef:
Dennes CBS schreef:We kunnen toch wel stellen dat hij niet echt geslaagd is buiten de landsgrenzen...

voor links heb je aan de Ridder inderdaad meer dan aan Sulejmani of Aissati (hoewel Aissati de laatste tijd wel iets meer heeft laten zien, maar nog lang niet genoeg)
Gebruikers-avatar
Langevent
Basisspeler

Berichtdoor NinjaKai » 21 Jan 2010, 15:37

DannyIsDeMan schreef:

Is hij zelf bij, toegegeven Ajax heeft een fout gemaakt door hem te lozen, maar niet al te lang geleden wilde Ajax hem graag terug halen (andere trainer, andere td) en toen wilde hij liever veel centen vangen, tja......................
Gebruikers-avatar
NinjaKai
Sterspeler

Berichtdoor Spoon » 21 Jan 2010, 19:30

Inderdaad, hij is er zelf ook bij. Hij had toen moeten zeggen ik keer terug en probeer dan te slagen. Dat is makkelijker dan bij Wigan of iets dergelijks in het buitenland. Nu moet hij misschien wel gedwongen spelen bij Tel Aviv. Ik vind het ook doodzonde dat Ajax er niet in is geslaagd hem terug te halen. Ik weet niet meer waarom hij weg is gegaan maar voor hem was de tijd in iedergeval nog niet rijp. Hij is in het buitenland nergens geslaagd en is nooit tot de helft van de competitie duels gekomen. Ik vond hem erg veel potentie hebben en daarom vond ik het jammer dat hij weg ging/moest. Zo iemand zou ik nu ook graag terug zien komen, ondanks dat je niet weet wat hij (nog) kan brengen. De spelers die nu rondlopen op zijn positie zijn minder.
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor Martijn_Cruijff » 24 Feb 2010, 09:56

Verkeerde (sportieve) keuzes inderdaad. Hij heeft de kelder in Engeland verkozen boven Ajax. Daar is waarschijnlijk meer geld te verdienen, maar hij had ook kunnen weten dat het daar knokvoetbal is. Die ploegen hebben geen boodschap aan een flamboyante technische rechtsbuiten.
Gebruikers-avatar
Martijn_Cruijff
Basisspeler

Berichtdoor Yiggi » 24 Feb 2010, 17:33

Martijn_Cruijff schreef:Verkeerde (sportieve) keuzes inderdaad. Hij heeft de kelder in Engeland verkozen boven Ajax. Daar is waarschijnlijk meer geld te verdienen, maar hij had ook kunnen weten dat het daar knokvoetbal is. Die ploegen hebben geen boodschap aan een flamboyante technische rechtsbuiten.

Wat nou keuzes?? Ajax (Blind) wou hem niet. Hij moest weg. Hij heeft bij Celta geweldig gespeeld, maar raakte geblesseerd. Dat merkte je meteen bij Celta, want die zijn het seizoen erop gedegradeerd. Hij heeft bij de kelder van Engeland (Birmingham) gezeten omdat ze een type creabea op het middenveld zochten en omdat ze veel ambities hadden. Daar is hij ook geblesseerd geraakt. Bij Wigan was hij met veel bombari binnen gehaald, maar toen de coach die hem haalde uit de laan werd gegooid stond hij weer aan de kant, omdat de nieuwe coach vechtvoetbal wil spelen.

De Ridder is echt een goede speler. We zouden hem nu echt kunnen gebruiken, maar hij zal niet zo snel meer terug komen.
Yiggi
Vedette

Berichtdoor Martijn_Cruijff » 25 Feb 2010, 09:16

Hij moest van Blind weg, maar toen hij voor Birmingham koos kon hij ook terug naar Ajax. Verkeerde keuzes dus.
Gebruikers-avatar
Martijn_Cruijff
Basisspeler

Berichtdoor Yiggi » 25 Feb 2010, 17:57

Martijn_Cruijff schreef:Hij moest van Blind weg, maar toen hij voor Birmingham koos kon hij ook terug naar Ajax. Verkeerde keuzes dus.

Hij kon kiezen tussen de basis van Birmingham, of de bank van Ajax. Niet echt een keuze
Yiggi
Vedette

Volgende

Terug naar Spelers en technische staf