ssvoogel schreef:Mexico, de VS, Chili, Paraguay, Zwitserland en Japan zijn ook elke keer aanwezig op grote toernooien maar dat maakt ze geen toplanden.
Dat komt door de te kleine concurrentie voor die landen. Zwitserland trouwens is echt neit elke keer aanwezig op grote toernooien. Chili heb ik 4 jaar geleden ook niet gezien op WK...
Ajax-4-ever schreef:ssvoogel schreef:Mexico, de VS, Chili, Paraguay, Zwitserland en Japan zijn ook elke keer aanwezig op grote toernooien maar dat maakt ze geen toplanden.
Ik heb ze, behalve Zwitserland, anders niet op de EK´s gezien.
Joh, je meent het?
Ajax-4-ever schreef:Maar wat is dan wel een topland? Frankrijk dat al een aantal tournooien niets presteert? Italië idem dito. Duitsland gaat er in 2000 en 2004 ook in de poulefase uit. Brazilië is de enige uitzondering die, op het afgelopen WK na, standaard een halve finale haalt. Ik ben toch benieuwd wanneer je volgens jou dan, over een heel decennium gezien, wél een topland bent.
Brazilie dat standaard halve finale haalt? 2006 stonden ze OOK niet in de halve finale, evenmin als 2010.. Duitsland is jusit het land dat op een WK de standaard de halve finale haalt. 2002 2e, 2006 en 2010 3e. en op EK 2 jaar terug ook nog 2e..
Mag je dus best top noemen...