Het is momenteel 09 Sep 2010, 12:34 Uitgebreid zoeken

Gabriel García de la Torre

Nieuws omtrent ex-Acieden? Bespreek het hier

Re: Gabriel García de la Torre

Berichtdoor joodkevin » 16 Dec 2009, 11:52

AMSTERDAM - Gabri traint weer mee met de selectie van Ajax. De Spaanse middenvelder zou aanvankelijk tot de winterstop zijn uitgeschakeld met een liesblessure. Het is nog niet duidelijk of Gabri donderdagavond bij de wedstrijdselectie zit voor het Europa League-treffen met Anderlecht.

Televaag
Gebruikers-avatar
joodkevin
Sterspeler

Berichtdoor Spoon » 16 Dec 2009, 19:49

Hopelijk is hij weer fit in Januari want dan is Enoh er niet ivm de Africa cup. Al duurt de winterstop volgens mij wel tot 24 januari. Gabri is een zeer belangrijke schakel in mijn ogen.
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor Laura » 23 Dec 2009, 13:01

Die wedstrijden dat Enoh er niet is, zijn idd precies de wedstrijden dat Gabri er moet staan, dat is op dit moment de perfecte rol voor hem bij Ajax denk ik.
Gebruikers-avatar
Laura
Basisspeler

Berichtdoor Spoon » 23 Dec 2009, 14:21

Jol zit alleen met een luxe 'probleem'. Op papier zou ik het liefst Enoh, De Zeeuw en Gabri op een lijn zien en dan Aissati er voor, zodat hij verdedigende mensen in zijn rug heeft. Maar waar laat je Emanuelson dan, die is in vorm. En in al die tijd beter dan in zijn jaren als linksback.

Misschien Emaneulson, Enoh, De Zeeuw, Gabri. Ten kostte van Aissati die tot nu toe erg wisselvallig speelt. Ik vind Gabri in ieder geval een type speler die elk team een nodig heeft. Hard werken en nooit opgeven.
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor joodkevin » 23 Dec 2009, 14:59

Spoon schreef:Jol zit alleen met een luxe 'probleem'. Op papier zou ik het liefst Enoh, De Zeeuw en Gabri op een lijn zien en dan Aissati er voor, zodat hij verdedigende mensen in zijn rug heeft. Maar waar laat je Emanuelson dan, die is in vorm. En in al die tijd beter dan in zijn jaren als linksback.

Misschien Emaneulson, Enoh, De Zeeuw, Gabri. Ten kostte van Aissati die tot nu toe erg wisselvallig speelt. Ik vind Gabri in ieder geval een type speler die elk team een nodig heeft. Hard werken en nooit opgeven.

Ik zeg Gabri erin voor Enoh en dan Gabri af en toe wisselen met Enoh, Gabri is aan de bal vele malen beter dan Enoh, die ons toch vaak in gevaar brengt met treuzelen en passes
Gebruikers-avatar
joodkevin
Sterspeler

Berichtdoor Spoon » 10 Jan 2010, 12:02

Is Gabri fit voor de inhaal wedstrijd tegen NAC Breda op zondag 17 januari ?
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor joodkevin » 10 Mrt 2010, 13:06

Gabri kan Bloed, Zweet en Tranen bijna dromen!

In de nieuwe Voetbal International geeft Gabri antwoord op niet-voetbal gerelateerde vragen. Sinds de komst van de Spanjaard naar Nederland blijkt hij fan te zijn van oer-Hollandse pannenkoeken, het liefst met Nutella. Gabri staat bekend om zijn werklust, hij bikkelt op het middenveld door tot het bittere einde. Heel toepasselijk is daarom de tekst Bloed, Zweet en Tranen van André Hazes. En wat blijkt... Gabri kan de tekst van dit nummer bijna dromen! "Als ik ooit terugga naar Spanje, zal Bloed, Zweet en Tranen altijd een nostalgisch gevoel opwekken. Dat lied hóórt bij mijn periode bij Ajax en Nederland," aldus de Spanjaard tegenover VI.

Tekst: AjaxLife

Gebruikers-avatar
joodkevin
Sterspeler

Berichtdoor Spoon » 10 Mrt 2010, 18:24

Ik denk dat Gabri erg nuttig kan zijn aanstaande zondag, ik zie hem liever spelen dan Enoh.
Spoon
Jeugdspeler

Berichtdoor Yiggi » 10 Mrt 2010, 20:16

Spoon schreef:Ik denk dat Gabri erg nuttig kan zijn aanstaande zondag, ik zie hem liever spelen dan Enoh.

Onzin. Enoh is steeds beter aan het spelen de laatste tijd en weet ook steeds beter de mensen om hem heen te vinden zonder 4x te pingelen.

Ik zie als fan van Gabri, Gabri ook graag spelen, maar momenteel is Enoh de man die voor de verdediging hoort te spelen en niemand anders.
Yiggi
Vedette

Berichtdoor PhiTone » 27 Mrt 2010, 19:49

Enoh presteert goed en heeft vele speelminuten in z'n benen. Niets aan doen. Met Gabri achter de hand.
Hoe lang loopt het contract van Gabri nog door? Het zal me niet verbazen als hij Ajax ziet als z'n laatste club. Loyaal geworden aan de club, mede dankzij de steun die hij geniet van het Amsterdamse publiek. En die steun kwam niet zomaar uit de toverhoed.

Kijk, die gast is wel 'binnen', i.t.t. die huilende Pantelic.
Echt ongelooflijk hoe je na 1(!) seizoen zo in het nieuws weet te komen als huilebalk, die te laat beseft dat hij op leeftijd is, en verantwoordelijk is voor een ... snif ... gezin!
PhiTone
Jeugdspeler

VorigeVolgende

Terug naar Spelers en technische staf